Translate

perjantai 5. lokakuuta 2012

Maustehylly

Tällainen tarttui äsken mukaani Kontti kierrätysmyymälästä. Ajattelin vaan pikaisesti poiketa siellä, mutta mutta. Mitään en tarvii, kunnes näin tämän hyllyn. Se myytiin maustehyllyn nimellä, mutta eiks tohon ylös vois laittaa lautasia ja noille hyllyille mukeja. 

Olen nyt hamstrannut kaikenlaista tuunattavaa ja maalattavaa tänne kotiin. Niistä myöhemmin. Nyt vielä tämä. Tarkoitus olisi maalata tämä ihanuus valkoiseksi. Se on täyttä puuta, joten "helppo nakki".


7 kommenttia:

  1. Ai kun kiva. Mulla on haaveissa vähän samanlainen lautashylly seinälle, mut mun tapauksessa kuitenkin tummana tai mustana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei mullekkaan heti maustehylly tullut mieleen tästä. Lautashylly on parempi.

      Poista
  2. Parhaat löydöthän tulevat eteen sattumalta, ei hakemalla. Kaunis hylly, jota minä tummentaisin hieman, jos siis olisi minun hyllyni :-)

    VastaaPoista